چاپ لیبل فلکسو چسب دار فام تک

چاپ لیبل فلکسو چسب دار توسط شرکت فام تک با بهترین کیفیت در منطقه صنعتی عباس آباد تهران، انجام می شود، شرکت فام تک که به عنوان برترین شرکت در زمینه تولید و چاپ لیبل فلکسو چسب دار، شناخته می شود، طی سالهای گذشته افزایش چشگیری داشته است.

چاپ لیبل فلکسو چسب دار در مرکز ملی لیبل ایران

فام تک در آخرین تولید خود از محصولات لیبل فلکسو خود رونمایی نمود، باید مدنظر داشته باشیم که این لیبل ها به دلیل دارا بودن چسب و همچنین دارا بودن تکنولوژی ویژه شرکت فام تک توانسته است بازارهای جهانی را از محصولات لیبل فلکسو پر کند. اجازه دهید با تکنولوژی فلکسو بیشتر آشنا شویم.

چاپ لیبل فلکسو چسب دار

چاپ لیبل فلکسو چسب دار

فلکسو در لغت به معنی تک رنگ می باشد، از این روی لیبل که به معنی برچسب می باشد تحت عنوان لیبل پشت جسب دار که با تکنولوژی فلکسو که به نوعی یک دستگاه چاپ است که می تواند از ۱ رنگ تا ۴ رنگ را با تکنولوژی CMYK را چاپ کند. نشر چنین فلکسو هایی که دارای چسب هستند می تواند در صنعت لیبل فلکسو بسیار مهم باشد.

ورود محمد حسن زاده به صنعت لیبل چسب دار چاپ فلکسو

سالهای گذشته که این صنعت با ورود (Flexo) چاپ افست با رکود مواجه شد، دستگاه های چاپ فلسکو می توانند بسیار نقش جدی در کیفیت محصول نهایی کارخانه های مربوط به لیبل پشت چسب دار، دارد که توصیه می کنیم، اگر قصد دارید که از این ابزارها استفاده کنید، بهتر است چاپ لیبل را به صورت فلکسو استفاده نمایید.

به گزارش این چاپ لیبل فلکسو چسب دار، در نیمه دوم قرن ۲۰ مسیر توسعه به‌نسبت مشخص بود. کشورهای کم‌درآمد می‌توانستند از طریق صنعتی‌شدن و استفاده از نیروی‌کار ارزان خود توسعه یابند. در عصر «انقلاب صنعتی لیبل» (Label) اما با وجود اینکه هزینه «فناوری» و «سرمایه» پایین‌تر از همیشه، ولی استفاده بهینه از آنها مشروط به عواملی دیگر است،‌ دستیابی به این هدف مبهم‌تر شده.

بر این اساس در این گزارش برای هر کشور حوزه فعالیت منحصر‌به‌فردی برای دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی لیبل چاپ شده شده است. در حالی که نتیجه به اولویت‌های هر لیبل چاپ شده بستگی دارد، اما هر کشور به منظور ارتقای رقابت‌پذیری خود، به‌جای تاکید بر یک عامل نیاز به اتخاذ نگرشی جامع دارد. به عبارتی، موفقیت در یک حوزه نمی‌تواند عملکرد ضعیف سایر حوزه‌ها را جبران کند. به‌عنوان مثال، سرمایه‌گذاری در پشت چسب دار و بدون سرمایه‌گذاری در مهارت‌های حوزه لیبل، تاثیر چندانی در ارتقای بهره‌وری ندارد. بنابراین به منظور افزایش رقابت‌پذیری، هیچ حوزه‌ای نباید نادیده گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *